neděle 9. března 2014

SYNERGEN odličovací ubrousky

Ahoj dneska jsem dostala chuť napsat nějakou recenzi a jako oběť jsem si vybrala odličovací ubrousky z limitované edice od Synergenu.





Oficiální popis: Chceš udělat pro svou pleť něco dobrého? Vyčisti a zároveň projasni svůj obličej s obzvláště jemnými čistícími ubrousky. Jemné ubrousky jsou napuštěny jemnou čistící emulzí vhodnou pro všechny typy pleti.

-pro všechny typy pleti
-čistí, rozjasní, osvěží
-odstraní voděodolný make-up
-bez alkoholu, bez parabenů
-25 kusů


Co musím jako první pochválit je určitě balení, protože konečně vidím někde tohle chytré zavírání, díky kterému ubrousky nemají šanci vyschnout, což je určitě super a design musím ocenit také, ale přijde mi srandovní, že ten obal ve mě  vzbuzuje halloween :D asi díky těm vránám.
Musím říct, že voděodolný make-up to doopravdy odlíčí. Určitě si myslím, že to nerozjasní, naopak mi přijde, že mám po nich trochu podrážděnou pleť.
Na můj vkus jsou tyhle ubrousky až moc napuštěné, což někomu může vyhovovat, ale díky tomu se mi ta odličovací emulze dostane do očí, ne, že by to v očích nějak štípalo, ale spíš mi z toho oči slzí. Pleť po nich nelepí což je pro mě velké plus a další plus je vůně po malinách (ikdyž mám pocit, že díky těm malinám v tom cítím alkohol, ikdyž ho neobsahuje :))







Tyhle ubrousky seženete v Rossmannu za 45,- a POZOR od 10.3. do 14.3. pouze za 35,-

 Já těmhle ubrouskům dám 7/10. Určitě to není špatný produkt, je jen škoda, že je to limitovaná edice :(( Schválně mi dejte vědět jaké zkušenosti s nimi máte vy!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat